RANGER byl vyvinut pro afrického bushpilota a ochránce zvěře Eugena Cussonse,
zakladatele projektu RAPTOR  pro boj s pytláky v národních parcích Afriky.
Eugene s RANGEREm jsou připraveni postavit se tomuto náročnému úkolu a
pomoci chránit zvířata v těch nejnáročnějších podmínkách.

Vysoký komfort a snadná
manipulace...

Nový přírustek do stáje Nirvana vyhovuje požadavkům pro práci v tom nejnáročnějším terénu.
Byl vyvinut speciálně pro Rangery, ochránce přírody ale třeba i pro hobby fotografy. Požadavkem byl silný motor, možnost rychlé akce a vybavení usnadňující lety v obtížných podmínkách...a to se povedlo! Ranger pohání motor NS 230 (doposud montovaný jen do Instinctu) umožňující přistání a následný vzlet i z velmi malých ploch. K rychlé akci přispívá START/STOP tlačítko plynu, které umožní po nízkém průletu krajinou s vypnutým motorem okamžitě nastartovat a zmizet za kopečky.
Vzduchový filtr jednak přivádí horký vzduch přímo ke karburátoru a zlepšuje tak běh motoru za chladného počasí a jednak přispívá k omezení hluku z motoru. Stalo se Vám někdy že ste neodpojili baterku a poté neodletěli?
Tak na to s RANGEREM zapomeňte - chvíli po přistání Vám neodpojenou baterku hlásí zvukový signál! A jako třešničku na dortu jsme přidali komfortní sedačku INSTINCT KAMO se spodním kontejnerem v KAMO verzi.

Svezete se? :)

 

 

 

 

Powerfull engine 230
Sand colour
Airbox
START/STOP throttle button
Comfortable RANGER harness with bottom container

Bezpečnostní prvky jsme si vypůjčili z léty prověřeného modelu Rodeo.

  • Odolná plastová nádrž zachytí většinu rázu při kontaktu se zemí
  • Duralový rám – první deformační zóna
  • Laminátová zádová skořepina chrání pilotovu páteř po dobu letu nebo při jakémkoliv přistání.  
  • Mezi další bezpečnostní prvky můžeme počítat:                
  • Dva vypínače elektriky umožňují vypnout motor při jakýchkoliv problémech v průběhu letu nebo na zemi
  • Jeden startovací spínač chrání Vás i Vaše okolí před náhodným nastartováním motoru
  • Měkké zavěšení padáku do sedačky maximálně ochrání padákové šňůry před vibracemi a maximálně tak prodlouží životnost šňůr
  • RANGER NS 230 photo

    RANGER NS 230

    Motor NS230
    Výkon 32 koní (při 7.000 ot./min.)
    Zapalování NIRVANA CIR (elektronické s předzapalováním a s regulací dobíjení baterie) mikroprocesorem řízené start/stop tlačítko,
    Karburátor Membránový WALBRO WB37
    Reduktor Řemenový 1:2.5 NIRVANA
    Výfuk Laděný NIRVANA (standard/nerez)
    Vrtule Karbonová třílistá aeroelastická skládací PULSE 4R3 (průměr 125 cm)
    Startér Ruční a elektrický
    Palivová nádrž 10 l, integrovaná
    Konstrukce Samonosná laminátová skořepina - Písková
    Rám Hliníkový, čtyřdílný, rozebíratelný
    Sedačka Anatomická konstrukce tlumící zbytkové vibrace, přezky AustriAlpin Cobra, kontejner na záložní padák spodní, odnímatelný, uchycení pro AGAMA Water Rescue Systém přímo na sedačce
    Příslušenství Bezúdržbová NiCd baterie dobíjená za letu, zásuvka 16,8 V, palivohled
    Výbava Polstrovaná taška na motor s kolečky, obal na rám a vrtuli
    Hmotnost stroje 27 kg (bez sedačky a provozních kapalin)
    Doporučená hmotnost pilota 80 - 160 kg
    Minimální statický tah 80 kP
    Průměrná spotřeba paliva 3-5 litrů za hodinu (v závislosti na použitém typu kluzáku a hmotnosti)

Fotogalerie

KDE NÁS NAJDETE