F-light&Go část 6 photo

Přijel nás navštívit náš polský dealer a kamarád Mirek. Je to zkušený pilot a výborný kluk. Rychle jsme se domluvili na krátkém ranním výletu. No ale protože jsem skončil práci před pátou odpoledne a do devíti je světlo, tak proč nevyrazit hned.
Máme dva F-lighty 160, já mám Snake 20, Mirek Snake 22 XX. Východní ještě poměrně svižný vítr mi nahrává a já slibuji proletět se na Macochu v Moravském krasu. Cílem cesty je Tišnov, nebo Letovice. Beru si i vysílačku na leteckém pásmu, kdyby se vítr změnil, ať můžeme do brněnského CTR. Mám nový malý s kompaktní Wooxung, který umí dělení 8,33. Startujeme před 18 hodinou. Letí to hezky a Machochu přelétáme a fotíme asi po hodinovém letu. Přistání v Tišnově a po něm nás čeká velké překvapeni. První “čumilové” jsou Proksík se synem, kteří kolem právě projíždí na kole. Vlak do Brna nám jede za hodinu, ale ouha z Brna do Přerova jede poslední vlak 21:02 a my přijíždíme 21:07. Spoléhal jsem na nějaké zpoždění, ale jako na potvoru vlak odjížděl přesně. Náhradní řešení autobus do Olomouce a vlakem do Přerova. Autobus je dálková linka Praha-Užhorod. Přijíždí o čtvrt hodiny později a nechce nás vzít, že je plný. Vysvětlili jsme mu asi dost přesvědčivě, že je naše poslední spása (taxi Brno-Přerov- naše varianta brod se pohybuje na Liftago od 1400 do 1900 Kč) tak nás posadí na sedadlo druhého řidiče. V Olomouci staví ale mimo vlakové nádraží a díky jeho zpoždění máme na 800 metrů přechod jen 7 minut. Vzpomínám jak minulý týden při Hyke&fly na Rané vítěz Standa Majer popisuje, že posledních 10 km zpět běží s padákem v čase 6 minut na kilometr. Tak my jsme na nádraží za 5 minut a tady zjišťujeme, ze jsme mohli jít podchodem pod kolejištěm a bylo by to o 300 metrů kratší. Věřil jsem domorodcům a nedíval se do google map! No ale vlak stíháme, taxi nás z nádraží převeze na letiště a my máme dost času na nějakou klobásku a závěrečnou jakuzzi, která ukončí tento bezva odpolední výlet.