Jedinečná Tříkolka
Při vývoji podvozku CRUISE CARBON jsme vycházeli z dlouhodobé zkušenosti
z expedic a závodů. Brzděné přední kolečko, odolný centrální skelet, pěkná paprsková kola – naše karbonová kráska.
Vysoký komfort
a snadná manipulace
Volné zavěšení sedačky
Nová konstrukce umožňuje pilotovi sedět v sedačce, která je zavěšená nad podvozkem. Ve skutečnosti to znamená, že se deska sedačky nikdy nedotýká konstrukce tříkolky, a to ani v případě tvrdšího přistání. Je tak pasivně velmi silně chráněna páteř pilota. Volné zavěšení dělá Vaše létání i přistání maximálně bezpečným.
Speciální odpružení zadních náprav
Vysoká míra pasivní bezpečnosti! Veškeré nárazy jsou v první řadě tlumeny samotnou konstrukcí podvozku.
Bezpečnost na prvním místě
Tříkolka CRUISE CARBON je plně kompatibilní se všemi paramotory Nirvana. Kombinovat se dá jak se stále oblíbenějšími Instincty, tak s evergreenem Nirvany Rodeem, je možné použít ji i s lehkým motorem Top 80, nebo staršími modely Nirvany Electric.
Promyšlený způsob odpružení náprav absorbuje většinu tvrdších přistání. Měkké zavěšení padáku dovolí létat s touto tříkolkou stejným stylem, jako se samotným paramotorem. Můžete si sami zvolit, jestli dnes upřednostníte let s tříkolkou nebo samotným paramotorem, podle aktuálních podmínek či terénu. Variabilita Vám dává možnost volby.
Snadné nasedání
Boční rozpěrky Vám pomohou snadno a pohodlně nasednout do sedačky. Rozevřou se, když nasedáte, a sevřou zpět, jakmile zaujmete letovou pozici. Je velmi snadné nasednout do postroje.
Startovací automat (k tříkolce Cruise Carbon Rodeo)
- Starty bez sebemenší námahy
- Jednoduchá montáž na tříkolku i padák
- Univerzální použití pro jakýkoliv padák
- Snadné sestavení a rozebírání
- K sestavení či rozebrání tříkolky NEPOTŘEBUJETE ŽÁDNÉ NÁŘADÍ.
- Všechy díly jsou spojovány rychlospojkami s pojistkou.
Unikátní zavěšení padáku
Padákový kluzák je uchycen přímo k sedačce stejně jako při volném létání. Pilot tak má pod kontrolou chování padáku a navíc jsou maximálně chráněny šňůry padáku před přílišným opotřebováním vibracemi motoru. Ty jsou totiž rozloženy do postroje a k samotným šňůrám se dostávají v minimálním zbytkovém množství.
Nulový krouticí moment od vrtule
Boční rozpěrky eliminují krouticí moment vrtule. Řízení tříkolky za letu je tak velmi pohodlné na obě strany.
Tři pozice pro uchycení záložního padáku
Kontejner záložního padáku může být umístěn na boku, vpředu nebo vespod pod sedačkou. To pouze díky volnému zavěšení sedačky, které dává dostatek prostoru ve všech směrech.
Transportní taška
Důmyslně promyšlená taška Vám umožní přepravovat složenou tříkolku v jednom obalu, kde přední kolo podvozku slouží současně jako pomocný opěrný mechanismus při manipulaci se složeným podvozkem. NEPOTŘEBUJETE ŽÁDNÉ NÁŘADÍ!
Technická data
Nosnost | 175 kg |
Skelet | Laminátový sandwich |
Barva | Oranžová |
Zadní nápravy | Karbonový sandwich |
Přední (centrální) náprava | Hliník, karbon |
Rám | Nerezová ocel |
Kola | Hliníková paprsková |
Spojky | Rychlospojky s pojistkami |
Brzda | Bubnová, integrovaná do předního kola |