Chtěl bych napsat pár postřehů k našemu novému F-lightu.

Celým projektem chci vytvořit něco více než jen nový paramotor od Nirvany. Chci oslovit novou klientelu a zkusit létání s paramotorem trochu jinak. Mé parametry a zaměření jsou známy. Vážím 90 kg a původně jsem létal na padáku volně jako většina z vás. Potom jsem přešel na paramotory a volně jsem létat přestal. V poslední době se toto létání smrsklo na lety kolem letiště nebo jenom ve slalomech. Nyní chceme oslovit širší veřejnost těmito koncepty:

Projekt Flight & GO

Prvním směrem je náš projekt F-light&Go. Hlavní slogan zní: „Nelétejte jen kolem komína ale vydejte se na výlet!“ Nejlépe po větru, protože potom cesta hezky ubíhá a není potřeba ani stát ve speedu, ani nějak rychlé křídlo, přestože je F-light dostatečně výkonný, aby i s malým reflexem zvládl let „na speedu“. F-light potom za moment složíte včetně padáku a oblečení  do kompaktního obalu a buď naskládáte do normálního auta vašeho průvodce, nebo dokonce vezmete sebou do vlaku či autobusu. Ve dvou nebo více pilotech s přilbou FC5 a BT komunikací vás takový výlet bude opravdu bavit!

Volnolítací verze F-LIGHT

Dalším směrem, kterým se chceme vydat, je oslovit volnolítací komunitu. Zapomeňme na silné motory a těžké a výkonné stroje a pojďme se vrátit k podstatě. Tou je podle mě létání i v termice kam se dostaneme pomocí lehké a kompaktní krosny s možností aktivního řízení. Máme tu velkou skupinu pilotů- volnolítačů a co vidím jako velkou výhodu, je, že není třeba učit je létat a ovládat křídlo– jen jim dáme stroj na záda. V České republice rozbíháme tento projekt se známým volnolítačem Martinem Orlíkem

Chtěl bych tento směr pojmout komplexně, proto zkouším různá křídla - motorové speciály, střední volnolítací třídu i nové lehké jednopotahy. Snahou bude vytvořit komplety speciálně spolu sladěné a tyto nabídnout zákazníkům. K tomu přilby - motorovou, volnolítací, cestovní skládací + doplňky a oblečení.

Už se na to těším!
Pavel Březina

Flight & GO

Příběhy