118693410_3515832345095200_5848879739049359266_n[1]
Redakce

Redakce

F-light&Go část 32.

Na zítra je předpověď se sílícím jihozápadním větrem. To bych mohl letět do Bruntálu.
Přivstanu si a dám si na letišti v Přerově kávičku při východu slunce. Potom hned vyrazím severním směrem. Už u Olomouce, když to upaluje 80 km/h točím mírně doprava a posunuji cíl na Krnov. Na letišti jsem byl minulý rok s dvěma kamarády při společném přeletu ze srazu chroustů na Červeném potoce. A odsud je kousek na nádraží a dobré spojení zpátky. Tak proč ne.
Když přelétám Slezskou Hartu, už mi GPS ukazuje rychlost vůči zemi přes 100 km/h. Letím ve výšce kolem 250 m nad zemí a když se otočím zpátky, stojím na místě. Probleskne mi hlavou, jak asi bude vypadat přistání, ale třeba to v Krnově bude foukat míň a bude to v pohodě. Zatím se kochám panoramaty Jeseníků.
Nad letištěm v Krnově zkouším kousek vyklesat s vypnutým motorem, ale pod 150 metrů to není žádná hitparáda a kopec před letištěm a neustále se měnící směr větru na rukávu slibuje hezký bigbít na přistání.
Znovu tedy nastoupám 300 metrů a vybírám si otevřené pole ne druhé straně města. Tady je to bez rotoru, tak přistání na pohodu. Ale mezi mnou a nádražím je říčka Opavice a přes nejbližší most je to 6 km chůze.
Jdu tedy nejkratší cestou k řece a přebrodím s botama v ruce. Na druhé straně z tabulí zjišťuji, že jsem přebrodil hranici z Polska zpátky do Česka. F-light 160 ultimate váží bez paliva 17 kg a padák Dudek Snake 20 light 3,5 kg, zbylo mi méně než litr paliva, tak se to hezky nese. Teď už je to na nádraží kousek a párek v rohlíku je mi příjemnou odměnou. Zpátky do Přerova je to poloprázdným vlakem úplně na pohodu.


Podpořte nás sdílením!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on email
Email

Napište komentář...

Dejte nám LIKE na Facebooku