118693410_3515832345095200_5848879739049359266_n[1]
Picture of Redakce

Redakce

F-light&Go část 32.

Na zítra je předpověď se sílícím jihozápadním větrem. To bych mohl letět do Bruntálu.
Přivstanu si a dám si na letišti v Přerově kávičku při východu slunce. Potom hned vyrazím severním směrem. Už u Olomouce, když to upaluje 80 km/h točím mírně doprava a posunuji cíl na Krnov. Na letišti jsem byl minulý rok s dvěma kamarády při společném přeletu ze srazu chroustů na Červeném potoce. A odsud je kousek na nádraží a dobré spojení zpátky. Tak proč ne.
Když přelétám Slezskou Hartu, už mi GPS ukazuje rychlost vůči zemi přes 100 km/h. Letím ve výšce kolem 250 m nad zemí a když se otočím zpátky, stojím na místě. Probleskne mi hlavou, jak asi bude vypadat přistání, ale třeba to v Krnově bude foukat míň a bude to v pohodě. Zatím se kochám panoramaty Jeseníků.
Nad letištěm v Krnově zkouším kousek vyklesat s vypnutým motorem, ale pod 150 metrů to není žádná hitparáda a kopec před letištěm a neustále se měnící směr větru na rukávu slibuje hezký bigbít na přistání.
Znovu tedy nastoupám 300 metrů a vybírám si otevřené pole ne druhé straně města. Tady je to bez rotoru, tak přistání na pohodu. Ale mezi mnou a nádražím je říčka Opavice a přes nejbližší most je to 6 km chůze.
Jdu tedy nejkratší cestou k řece a přebrodím s botama v ruce. Na druhé straně z tabulí zjišťuji, že jsem přebrodil hranici z Polska zpátky do Česka. F-light 160 ultimate váží bez paliva 17 kg a padák Dudek Snake 20 light 3,5 kg, zbylo mi méně než litr paliva, tak se to hezky nese. Teď už je to na nádraží kousek a párek v rohlíku je mi příjemnou odměnou. Zpátky do Přerova je to poloprázdným vlakem úplně na pohodu.


Podpořte nás sdílením!

Facebook
Twitter
Pinterest
Email

Napište komentář...

Dejte nám LIKE na Facebooku